Beste jeugdleiders, ouders en jeugdleden,
Op maandag 17 augustus 2020 gaat het nieuwe voetbalseizoen voor de jeugd bij FC Roerdalen weer van start! Wij kijken er naar uit jullie weer op onze velden te mogen verwelkomen!
In verband met alle perikelen rondom COVID-19 hebben we besloten dit jaar geen kick-off bijeenkomsten te houden en zal de start van het seizoen er iets anders uitzien dan de afgelopen jaren. Derhalve leek het ons goed jullie hierbij over een aantal van belang zijnde zaken te informeren.
Algemeen
- De trainingen gaan vanaf maandag 17 augustus 2020 weer van start. Zie ook onderstaand trainingsschema.
- De samenstelling van de jeugdcommissie is gewijzigd ten opzichte van vorig seizoen. Yvan Beckers heeft afscheid genomen als voorzitter. In verband met de grootte van onze jeugdafdeling en daarmee gepaard gaande werkzaamheden hebben we besloten de jeugd op te knippen in een bovenbouw (JO13 t/m JO19) en een onderbouw (JO7 t/m JO12). Sander Muijsers zal de taak als voorzitter van de bovenbouw op zich nemen enMaarten Vogels voor de onderbouw. De jeugdcoördinatoren voor komend seizoen zijn:
– Roland Slangen (JO7 en JO8)
– Ruud Vogels (JO9)
– Maarten Vogels (JO10 en JO12)
– Martin Wolters (JO11)
– Laurens Bijl (JO14 en JO15)
– Sander Muijsers (JO17 en JO19)
Daarnaast zal Michel Erven conform vorig seizoen het wedstrijdsecretariaat beheren en is Silas Hurkxkens betrokken bij het ontwikkelen van het technische beleid bij de jeugd en ondersteuning van de trainers indien gewenst.
Jeugdleiders
- De sleutels, leidersjassen, wedstrijdtassen incl. wedstrijdshirts, hesjes, keepershandschoenen etc. zullen maandag 17 augustus 2020 tussen 17.30 – 19.30 uur in de kantine worden uitgereikt aan de jeugdleiders. De jeugdleiders van de teams die trainen op maandag 17 augustus 2020 kunnen deze voorafgaand aan de training ophalen. De jeugdleiders van de overige teams kunnen op ieder willekeurig moment tussen 17.30-19.30 uur binnenlopen. Voor de sleutels en leidersjassen dient afgetekend te worden.
- Belangrijke wijziging ten opzichte van vorig seizoen is dat indien er materialen (ballen c.q. shirts) besteld dienen te worden door de betreffende leider een verzoek hiertoe ingediend dient te worden bij Roland Slangen (roland-slangen@ziggo.nl) en niet meer bij de jeugdcoördinator. Roland zal deze verzoeken afhandelen.
Ouders
- Om grote drukte op het park te voorkomen, verzoeken we de ouders de kinderen bij de trainingen aan de poort af te zetten en op te halen. Bij de wedstrijden zijn alle ouders vanzelfsprekend van harte welkom. Wij verzoeken iedereen daarbij wel de Corona-maatregelen in acht te nemen.
- Kleding (voetbalbroek, sokken, trainingspakken) kan besteld worden bij XaviSport (Groenstraat 98, 6074 EL in Melick of online: webshop.xavisport.nl).
- Binnen 2 weken informeren wij jullie separaat over de uitreiking van de bidons met betrekking tot de kaartenboxactie.
Onderstaand treffen jullie een Powerpoint-presentatie aan met algemene info over onze jeugdafdeling met betrekking tot:
- Jeugdcommissie
- Aantallen
- Jeugd- en indelingsbeleid
- Voetbaltechnische commissie
- De rol van de:
– jeugdcoördinator
– jeugdleiders
– ouders
– spelers - Trainingen
- Wedstrijden/scheidsrechters
Indien jullie nog vragen en/of opmerkingen hebben, neem dan svp contact op met je jeugdcoördinator.
Wij wensen jullie alvast heel veel voetbalplezier!
Met vriendelijke groet,
De Jeugdcommissie